2011-12-01

Månadens länk: Bokclara

Det är alltid roligt att trilla in på nya bra bokbloggar. Bokclara har bara bloggat detta året, men har skrivit imponerande många inlägg. Det jag verkligen gillar med hennes blogg är att den är personlig och Clara är verkligen uppdaterad med allt som händer i bokvärlden.

En rolig del på bloggen är under rubriken "Missa inte dessa böcker" som tar upp ungdomsböcker som alla borde läsa. Listan består av både Claras och läsares boktips. Min egen lista med "böcker- jag- måste-läsa-i-framtiden" blev genast längre. The Maze Runner av James Dashner var en bok jag aldrig hört tals om, men som fångade mitt intresse.

Gå in och se hur bra Clara är och allt intressant hon skriver om!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej på er!

Vad kul att min blogg blev månadens länk i december! Tusen tack, nu blev jag jätteglad ;)

Jag hittade till er blogg nu och ser mycket fram emot att följa den.